از دهۀ گذشته، جامعۀ بین‌المللی شاهد اعمال نفوذ قدرت‌های نوظهور بریکس در امور جهان است. تشکیل بلوک بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) که پیشرو نظم جدیدی در جهان است، موجب شد این بلوک خود را به‌عنوان بازیگر کلیدی در نظم بین‌الملل مطرح کند.
اصولا برند نوردیک و اسکاندیناوی و نام و تصویر هریک از این کشورها، حامل فرایندهای ذهنی، ادراکی و بصری است که با خود بسیاری از مفاهیم جذاب را به همراه دارد. بررسی روند ساخت برندینگ و تصویرسازی منطقه‌ای و ملّی کشورهای شورای نوردیک از اهداف پژوهش حاضر است.
مقاله سیاستی رسانه اروپا
همه مقاله سیاستی (2)یافته‌های‌ پژوهشی سیاستی (1)
از دهۀ گذشته، جامعۀ بین‌المللی شاهد اعمال نفوذ قدرت‌های نوظهور بریکس در امور جهان است. تشکیل بلوک بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) که پیشرو نظم جدیدی در جهان است، موجب شد این بلوک خود را به‌عنوان بازیگر کلیدی در نظم بین‌الملل مطرح کند.
اصولا برند نوردیک و اسکاندیناوی و نام و تصویر هریک از این کشورها، حامل فرایندهای ذهنی، ادراکی و بصری است که با خود بسیاری از مفاهیم جذاب را به همراه دارد. بررسی روند ساخت برندینگ و تصویرسازی منطقه‌ای و ملّی کشورهای شورای نوردیک از اهداف پژوهش حاضر است.
مقاله سیاستی رسانه اروپا