کتاب «شاخص تکریم مشتری» نوشته نعمتالله پناهی بروجردی در فصول زیر توسط مرکز بررسیهای استراتژیک ریاستجمهوری دولت دهم و با همکاری حوزه علمیه قم و پژوهشکده قدر ، منتشر شدهاست:
فصل اول: مفاهیم و تعاریف
فصل دوم: رضایت مشتری در ادبیات اقتصاد متعارف
فصل سوم: مبانی تکریم مشتری در اسلام
فصل چهارم: شاخص تکریم مشتری در اسلام و معرفهای آن
مرکز بررسیهای استراتژیک ریاستجمهوری در نظر دارد فایل پیدیاف کتابهای منتشر شده در دوره ۱۳۹۲-۱۳۸۴ این مرکز را در سایت css.ir بارگذاری کند.
برای دریافت و مطالعه کتاب «شاخص تکریم مشتری» از لینک دانلود زیر استفاده کنید.