شاخص‌های ارتباطات در جامعه اسلامی

انسان با توجه به حیثیت‌ها، نقش‌ها و جایگاه‌های مختلف ارتباطی که در ساحت‌های مختلف بر عهده می‌گیرد در چارچوب‌های هنجاری خاصی رفتار خواهد کرد که از سوی فرهنگ، جامعه یا دین تعریف می‌شوند. کتاب دو جلدی «شاخص‌های ارتباطات در جامعه اسلامی» تلاش دارد تا سطوح مختلف ارتباطات از خویشاوندی، همسایگی و دوستی تا ارتباطات مومنانه و شاخص‌های ارتباطات رسانه‌ای را از منظر اسلامی مورد بررسی و شناسایی قرار دهد.
تصویر شاخص‌های ارتباطات در جامعه اسلامی

کتاب دو جلدی «شاخص‌های ارتباطات در جامعه اسلامی» نوشته حسن یوسف‌زاده و همکاران در ۹ فصل زیر توسط مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری (۱۳۸۸-۹۲) و با همکاری پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) تهیه، تنظیم و منتشر شده‌است:

فصل اول: کلیات

فصل دوم: ارتباطات خویشاوندی

فصل سوم: ارتباطات همسایگی

فصل چهارم: ارتباطات دوستی

فصل پنجم: ارتباطات مومنانه

فصل ششم: ارتباطات میان‌فرهنگی

فصل هفتم: ارتباط میان مبلغ و مخاطب

فصل هشتم: مدیر و زیرمجموعه

فصل نهم: شاخص‌های ارتباطات رسانه‌ای

مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در نظر دارد فایل پی‌دی‌اف کتاب‌های منتشر شده در دوره ۱۳۹۲-۱۳۸۴ این مرکز را در سایت css.ir بارگذاری کند.

برای دریافت و مطالعه کتاب دو جلدی «شاخص‌های ارتباطات در جامعه اسلامی» از لینک دانلود زیر استفاده کنید.

تنظیم خبر: امیرحسین تمنایی

112990
ارسال نظر

  1. مخاطبان و فرهیختگان گرامی؛ نظرات حاوی مطالب توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.